Егер балаңыз үшін алаңдайтын болсаңыз, егер отбасыңызда шешілуі тиіс проблемалар жинақталған деп есептесеңіз, тартпаңыз, маманға хабарласыңыз. Сізге отбасылық проблемалармен жұмыс істеуге маманданған психологтар мен психотерапевттер көмектеседі. Егер мұндай мүмкіндік болмаса, мектеп немесе аудандық психологтан көмек сұраңыз. Беделін жоғалтудың жалған қорқынышы, «үйден қоқысты шығару» қорқынышы жағдайды ушықтырады.
Өз балаңыздың жауапкершілігі, оны салауатты әрі бақытты көру ниеті қиындықтарды еңсеруге көмектеседі.
Бала интернет — терроризмнің құрбаны болып, ақшаға немесе басқа да қиындықтарға ұшырайтын жағдайлар алғаш рет кездеспейді. Бұл туралы қандай сыртқы белгілер айтуы мүмкін? Біздің әлеміміз күтпеген жағдайларға толы, өкінішке қарай, әрқашан да жағымды емес. Оларға балалар барынша ұшырайды. Цифрлық дәуір аясында біздің алдымызда көптеген мүмкіндіктер ашылды. Бүгін біз балаларды «қапқандардан» қалай сақтап қалу және оларға дене, моральдық денсаулық пен өмір сүруге құқық беру туралы әңгімелесеміз. Ең көп тараған белгі — бұл көңіл — күй. Егер сіз ғаламтор кеңістігінде болғаннан кейін сіздің шадоңыздың тітіркендіргіштік, бәлкім, агрессия пайда болатынын байқасаңыз, бұл біреумен жағымсыз, уытты сөйлесудің жүз пайыз нәтижесі. Егер бүгінгі таңда интернет ақпараттық қоқыс төгетін орынға ұқсас екенін ескерсек, онда қажетті материалды іздестіру қажет болғанда виртуалды кеңістіктерден кәдеге жаратуға жататын қоқыспен бетпе — бет келуге болады. Мұнымен не істеу керек? Сөйлесуден бастаңыз. «Сұрақ — жауап» форматына жүгінбеу керек. Баланың мектептегі, көшедегі, достарыңыздың жағдайына не алаңдайтынын сұраңыз. Егер ол агрессивті немесе тітіркендіргішпен жауап бере бастаса, онда оған шұғыл психологиялық көмек қажет және ең дұрысы кәсіби психологқа жүгіну керек. Бірақ оның алдында негізгі шараларды қабылдау керек: моральдық тұрғыдан қолдау көрсету, балаңызды жақсы көретініңізді айту, кез келген күш — жігеріңіз үшін мақтау. Ол өзінің жеке тұлғасы бар екенін сезінуі тиіс, оны жексұрын адам бұзуға тырысуы мүмкін. Балаңыздың қасіретке ұшырағаны туралы 8 белгі көрсетілген бейнероликті төменде қараңыз:
Бүгінде отбасы мен білім беру мекемесінің бірлескен қызметі бала тұлғасының дамуы мен қалыптасуы үшін маңызды рөл атқаратыны ешкімге жасырын емес. Балалар аула клубтары мен отбасы ортақ істе және өскелең ұрпақты тәрбиелеуде тығыз одақтас болғанын қалаймын. Олардың ынтымақтастығы барған сайын өзекті және сұранысқа ие болып келеді.
Бірнеше жыл бойы білім беру мекемелері мен ата — аналар арасындағы әріптестік қарым — қатынасты нығайтуға және жақсартуға бағытталған «Үндестік» облыстық жобасын жүзеге асыру бойынша жұмыстар жүргізілуде, Онда қызығушылық орталығы — біздің балаларымыз, олардың табыстылығы және олардың әлеуетін іске асыру. Бұл ынтымақтастық педагогтар мен ата — аналар ортақ міндетті бірлесіп шешіп, баланың аман — есен және үйлесімді дамуына жағдай жасайтын күнделікті тәжірибеде жүзеге асырылады.
Отбасылар әр түрлі, әрқайсысының өз проблемалары мен қиындықтары бар, сондықтан біздің ұйымдардың отбасымен өзара іс — қимылы өте маңызды сипатқа ие. Олардың дәстүрлі түсініктегі өзара іс — қимылы емес, ең алдымен өзара түсіністік, өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен білім берудегі өзара толықтыру өзекті мәнге ие болады.
Біз ата — аналар жұртшылығымен жеке, топтық және ұжымдық жұмыс түрлерін пайдаланамыз: «Отбасылық клуб», диалог алаңдары, «Көңілді старттар», челленж жобасы, ата — аналар комитетімен жұмыс, құқық бұзушылықтың алдын алу кеңесінің отырыстары, дәрістер, жиналыстар. Ата — аналармен жұмысты қалай тиімді құру керек? Оларды балалар аула клубының жұмысына қалай тартуға және ынтымақтастықты қалай жолға қоюға болады?
Бұл сұрақтарға дайын жауап жоқ, өйткені бұл жерде бәрі жеке!
Ата — аналар тек ақпараттандыруды ғана қажет етпейді, сондай — ақ олар білім беру мекемесіне қажет екенін және жұмыстың мерекеден мерекеге дейін емес, олармен үнемі және жүйелі жүргізілетінін сезінуі тиіс.
Отбасы мен балалар аула клубының тығыз және жемісті ынтымақтастығы — тәрбиеленушілердің табыстылығының кепілі, өйткені балалардың, ата — аналар мен педагогтардың оңтайлы нәтижелерге қол жеткізуге ұмтылысы бірігіп, білім беру жүйесін ата — аналар мен балалар үшін тартымды етеді, педагогтардың шығармашылық қызметін ынталандырады.
Мазмұндық, стандарттық емес және маңыздылығы жағынан өзекті жұмыс аналар мен әкелердің санасында төңкеріс жасайды, оларда үлкен тәрбие әлеуеті мен баласының бақытты, табысты болуына көмектесу ниетін ашады! Ал елімізде табысты адамдар неғұрлым көп болса, біздің Қазақстан соғұрлым өркендейді!