«Байланыстырушы жіп» жаттығуы

Сізден өзіңізді кезекпен таныстыруды сұрайды: «Сәлеметсіз бе, менің атым… Бала кезімде мен…». Бұл жаттығу бір-бірін жақынырақ тануға, өздеріңді біртұтас біртұтас және әрқайсысы құнды және маңызды деп ойлауға көмектеседі, сонымен қатар, ата-ананың баланың эго-күйін белсендіруге көмектеседі, бұл әрі қарай жұмыс істеуге негіз жасайды.

«Баланың атын талдау» жаттығуы

Әр әріпте балаңыздың шифрланған сипаты бар. Қағазға баланың толық аты-жөнін жазыңыз. Сіздің балаңыз қандай?

«Махаббат күні» жаттығуы

Біз өте белсенді уақытта өмір сүріп жатырмыз. Айналадағы әлем айналады және өзгереді. Көбінесе бізде бірдеңе жасауға уақыт болмайды. Бірақ, меніңше, баламызға әрқашан жылы, жылы сөздер айтып, оның жетістіктерін мойындап, жігерлендіріп, оның бірегейлігі мен даралығын тануға уақыт болуы керек сияқты. Әрбір қатысушы қағаз бетіне күннің суретін салып, ортаға баланың атын жазады. Күннің әрбір нұрында ата-ана баланың ең керемет қасиеттерін тізіп отырады. Содан кейін барлық қатысушылар өздерінің «Махаббат шуағын» көрсетіп, жазғандарын оқиды.
Психолог: «Балаларыңыздың кішкентай күн сияқты қандай тамаша және мейірімді екенін қараңыздар». Мен сізге бұл «күн сәулесін» үйге апаруды ұсынамын. Оның жылы сәулелері бүгін сіздің үйіңіздің атмосферасын жылулық пен бақытқа толтырсын».


«Ең жылдам тасбақа» ойыны

Тасбақаға айналу оңай! Төрт аяққа тұрып, арқаңызға жастық қойып, мәреге дейін алға ұмтылыңыз, сонда сіздің «қабығыңыз» жолда жоғалып кетпейді. «Кім жылдам?» сайысын ұйымдастыруға болады. немесе «тасбақалардың» қайсысы ең жақсы уақытты көрсетеді.

«Қол билеу» ойыны

Егер сіздің денеңіздің бір бөлігі ғана болса, қалай билеу керек? Біз тырысамыз ба?

Сізге қажет: музыка

1. Кез келген би музыкасын пайдаланыңыз. Балаңызға ырғақты тыңдауды сұраңыз.

2. Би шайқасын өткізіңіз. Қазір дененің қай мүшесі билейтінін кезекпен айтып, әрі қарай қозғалу.

«Алақаннан алақанға» жаттығуы

Осы белсенді ойынның көмегімен ойыншылар бір-біріне жақынырақ сезінеді. Алақандарын бір-біріне басып, ата-ана мен бала жұппен бөлменің айналасында қозғалады, оларда әртүрлі кедергілер (кез келген жиһаз, қораптар) бар, оларды жеңу керек.

«Түртіп алу арқылы анықтау»

Балаңызды қоршаған ортаны зерттеу үшін жанасу сезімін пайдалануға үйретіңіз. Көзін жұмып ұстай алатын нәрселердің ойша бейнелерін жасауға мүмкіндік берсін.

Сізге не қажет: бірнеше шағын заттар; сөмке немесе себет; көз байлау.

Ойынның барысы

1. Ойынға қажетті заттарды таңдап, оларды сөмкеге немесе себетке салыңыз.

2. Балаңызды бір-бірінің алдында еденге отырғызып, ойынның мәнін түсіндіріңіз.

3. Баланың көзін байлаңыз.

4. Себеттегі заттарды балаңыздың қолына кезекпен қойыңыз.

5. Қолында не тұрғанын мұқият сезініп, болжауын сұраңыз.

6. Егер бала көтере алмаса, кеңес беріңіз.

«Допты ұста» ойыны

Ойын үшін сізге шар мен аздап ептілік қажет.

Тапсырма: допты бөлменің немесе дәліздің бір шетінен екіншісіне қолмен ұстамай немесе құлап кетпей жылжытыңыз. Балалар ақылды болсын: допты үрлеуге, оны мұрынмен, иекпен немесе тіземен итеруге болады. Екі бала болса, допты мәреге кім жылдам жеткізе алатынын білу үшін жарыс ұйымдастырыңыз. Егде жастағы қатысушылар үшін тапсырма жол салу немесе аулақ болу керек шағын кедергілерді қою арқылы қиындауы мүмкін.


Мақсаты: ата-ананың назарын баланың жеке басына, баланың ата-анасының тұлғасына аудару. Ата-аналар келесі сөйлемдермен жалғастырады.

Балада мен үшін ең қымбат нәрсе...

Менің балам...

Мен шынымен қалаймын...

Мен баламды жақсы көремін...

Балалар келесі сөйлемдерді жалғастырады.

Мен ата-анамды құрметтеймін, өйткені...

Меніңше, ата-анам...

Егер менің қолымнан келсе...

«Біріккен сурет» жаттығуы

Сізге үлкен қағаз парағы мен қарындаштар қажет. Ата-ана сурет сала бастайды, ал бала мен ол кезек-кезек оның бөлшектеріне өздерінің бөлшектерін қосады. Бұл отбасылық қарым-қатынас туралы көп нәрсені айта алатын жалпы сурет болып шығады. Суреттің қандай түстерде болғанына, бала қандай түстерді пайдаланғанына назар аударыңыз. Неліктен ол осы немесе басқа қарындашты алып, осы бөлшектерді салғанын сұраңыз.

«Ұқсастықтар мен айырмашылықтар» жаттығуы

Бұл ойынды үлкенірек балалармен ойнаған дұрыс. Қатысушылар жұпқа бөлініп, өздері мен серіктесінің арасында 3-5 ұқсас белгілерді жазады. Содан кейін екеуінің нәтижесін салыстырып, оны талқылау керек.

«Мақтау» ойыны

Баламен көзге қарап, оған бірнеше жылы сөздер айту керек, оны бір нәрсе үшін мақтау керек. Қабылдаушы басын изеп: «Рахмет, мен ризамын» дейді. Сосын оның орнына комплимент айтады.

Ұсыныстар:

  1. Кейбір балалар комплимент айта алмайды, оларға көмек керек. Мақтаудың орнына жай ғана «дәмді», «тәтті», «гүлді», «сүт» сөзін айтуға болады.
  2. Егер балаға мақтау айту қиын болса, оның мұңайғанын күтпеңіз, мақтауды өзіңіз айтыңыз.
Buy now