«Рухани жағыру» бағдарламасын іске асыру шеңберінде Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің балалар аула клубы» КММ-де «Білім беруді дамыту» тақырыбында семинар өткізілді. «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында азаматтық пен патриотизм. Қосымша білім беру педагогтары Мальчевская Юлия Филипповна мен Искиндиров Бахтияр Тугелбаевичтың тақырып бойынша өздерінің педагогикалық тәжірибелерімен бөлісті. Педагогтар қоғамдық сананы жаңғыртудың бір бағыты – жас ұрпақтың бойында патриоттық сезімді қалыптастыру бойынша қосымша білім беру ұйымдарының жұмысы екенін айтты. Патриотизм өз жеріне, ауылына, қаласына және кішкентай Отанына деген сүйіспеншіліктен басталады.
Үнемі кеңейе отырып, бұл отбасына деген сүйіспеншілік өз мемлекетіне, оның тарихына, оның өткені мен бүгініне, содан кейін бүкіл адамзатқа деген сүйіспеншілікке айналады. Патриоттық тәрбие – бұл тәрбиеленушілердің бойында жоғары адамгершілік қағидаларын қалыптастыру мақсатында олардың сана-сезіміне, сезіміне, еркіне, психикасына, физикалық дамуына әсер етудің ұйымдастырылған және үздіксіз процесі.
Патриотизм мен азаматтық тақырыбы кеңінен талқыланды, іс-шаралар мен сабақтарды өткізуге ұсыныстар берілді.
Балалардың аула клубтарының педагогтары қолданатын патриоттық тәрбиенің әдістері мен әдістері әр түрлі болуы мүмкін, бірақ олар балалардың психологиялық ерекшеліктерін, олардың қоршаған ортаны эмоционалды қабылдауы, ойлаудың нақтылығы, қоғамдық құбылыстарды түсінуі ескерілуі керек.
Семинар қорытындысы бойынша Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің балалар аула клубы» КММ тәрбиеленушілер, педагогтар байланысын нығайту қажеттілігі туралы қорытынды жасады. туған жер объектілерін ғылыми-білімдік және инфрақұрылымдық сүйемелдеуді, тарихын, географиясын, туған жерінің объектілерін зерттеуді қамтамасыз ететін, кішігірім отанына білімі мен нақты көмегі арқылы туып-өскен жерімен жері бар адам , оны жетілдіру.
Қазақстандықтардың жас буынында жаңару мен жаңа идеялар арқылы өзінің жақсы болашағын құрудың ерекше тарихи мүмкіндігі бар.