Электрондық портфолио құрастыру бойынша ұсыныстар.

Портфолио – бұл педагогтың кәсіби қызметінің міндеттерін шеше білетін, кәсіби мінез-құлық стратегиясын және тактикасын таңдаған және педагогтың кәсіби деңгейін бағалауға арналған материалдар жиынтығы.

Портфолио  – жекелеген қалталар бекітілген, әр түрлі қызметте белгілі бір уақыт кезеңі ішінде жеке жетістіктер жинақталған және бағаланады:

 

Портфолио оқытушы қол жеткізген нәтижелерді әртүрлі іс-шараларда ескеруге мүмкіндік береді: білім беру, шығармашылық, әлеуметтік, коммуникативтік.

Әрқайсысымыз жеке, әрқайсысы өз мүдделері мен қажеттіліктеріне, айналасындағы шындыққа қатысты өзінің көзқарасына ие және сол себепті портфолиодағы нәрсе туралы өз идеясы.

Төменде портфолио құрылымының нұсқаларын ұсынамыз

 

  1. Жалпы мәліметтер:
  • тегі, аты, әкесінің аты
  • білімі
  • мамандығы
  • біліктілігі
  • педагогикалық жұмыс тәжірибесі
  1. Педагогтың өзін-өзі тану:
  • өзін-өзі оқыту тақырыбы және оған материалдар
  • біліктілікті жоғарлату курстары
  • біліктілігі жоғарлату курстарында шығармашылық жұыс
  • конференцияларға, дөнгелек үстелдерге, семинарларға қатысу
  • эксперименттік жұмысқа қатысу, жобалар
  1. Достижения педагога:
  • мадақтама
  • алғыс хат
  • марапаттау
  • қатарына кіреді
  1. Әдістемелік жұмыс:
  • оқу орнының, қаланың әдістемелік бірлестігіне қатысу
  • ұзақ мерзімді жұмыс жоспарлары
  • ашық сабақтар туралы пікірлер
  • педагог әзірлеген скринингтік сынақтар
  • әдістемелік әзірлемелер
  • авторлық бағдарламалар, сабаққа арналған презентациялар
  • мультимедиялық педагогты дамыту
  1. Үздіксіздікті тарату:
    • Ашық сабақтардың қысқаша мазмұны
    • аудандық семинарларда, конференцияларда, кездесулерде сөз сөйлеу материалдары, есептер мәтіндері.
    • жарияланымдар, буклеттер
  1. Тәрбиеленушылердін жетістіктері:
  • жарыстарға қатысудың нәтижелері
  • оқушылардың дизайн және шығармашылық жұмысы
  • білімі бойынша диагностика
  1. Шығармашылық жұмыс:
  • АТ қолданатын жобалар
  • топтардың, элективтердің бағдарламалары
  • мерекелер, кездесулер, ойын-сауық сценарийлері
  • экскурсиялық жұмыс

 

Портфолионың әрбір элементі прогрестің динамикасын қадағалауға болатын күндермен белгіленуі керек.

Портфолионың соңғы нұсқасын дайындаған кезде, осы құжаттың мақсатын, мақсатын және қысқа сипаттамасын, портфолио бөлімдері мен негізгі элементтерін тізімдейтін мазмұнды, өзін-өзі талдау және болашаққа шолуды көрсете отырып, иесінің қақпақ хаты ұсынылуы тиіс.

 

Портфолионы қалыптастырған кезде, материалдардың саны емес, сапасы маңызды

 

Портфолио құру бойынша ұсынымдар.

  • Портфолио куәлік ретінде қызмет ететін барлық нәрсені қамтуы мүмкін педагогтың кәсіби қызметінде жетістіктер, жетістіктер мен жетістіктер. Оқытушы кейбір элементтердің өздері төмендегі тізімнен таңдай алады.
  • Әрбір жеке материал жазылуға тиіс
  • Портфолио енгізілген барлық материалдар көрсетілуі керек портфолиоға қандай материалдар енгізілгенін көрсететін түсіндірме жазбада және осы материалдар сертификатталған тұлғаның кәсібилігінің дәлелі болып табылатындығын дәлелдеуі керек.

 

Бөлімдер Тақырыптар Мазмұны
Портрет Педагог туралы жалпы ақпарат. Бұл тақырыпта резюме түрінде, өзін-өзі таныстыру түрінде таныстыруға болады. Тегі, аты, әкесінің аты, туған жылы.
  Кәсіби жол (бөлімі педагогтың жеке даму үдерісін бағалауға мүмкіндік береді) 1. Білімі, мамандығы: орта мектеп (құжаттардың көшірмелері).

2. Еңбек және педагогикалық тәжірибе, осы ұйымдағы жұмыс тәжірибесі (жұмыс орны, кезеңі, позициясы, оқытушының оқытатын пәндері).

3. Ұлғайту біліктілік – мекеме, курс, курстың аты, курстық бағдарламаның көлемі (дағдыларды дамытуды растайтын құжаттардың көшірмелері)

4. Ғалымдардың болуы және құрметті атақтар мен дәрежелер.

  Аттестация Санат тағайындау туралы біліктілік санаты, күні мен нөмірі, куәлік (көшірме).
Әдістемелік жұмыс Өзін-өзі тану педагогтың 1. Өзін-өзі тану тақырыбы және

оған материалдар.

2. Конференцияларға, дөңгелек үстелдер, семинарлар (іс-шаралардың тақырыбы, өткізілген ұйымның атауы, қатысу түрі, сөйлеген сөздері).

3. Эксперименттікке қатысу шығарма (шығармашылық, дизайнерлік, эксперименталды жұмыстардың тақырыптық және сипаттамасы).

4. Шығармашылық жұмысы біліктілігін арттыру курстары.

  Оқытушының кәсібилігіне растайтын әдістемелік материалдар 1. Әдістемелікке қатысу білім беру ұйымының бірлестігі, қала (пән, қатысу дәрежесі, сөйлеу).

2. Білім беру бағдарламалар (мемлекет, автор).

3. Жазбалар (сабақтар, сабақтар).

4. Бағдарламалар студенттердің қорытынды және аралық аттестациясы.

5. Бақылау, сынақ жұмыстары, тесттер, зертханалық жұмыстар, педагог әзірлеген.

6. Оқытушы дайындаған көрнекі құралдар, дидактикалық материалдар және т.б.

7. Сабаққа арналған презентациялар (сабақтар), флипчарттар банкі.

8. Мультимедиа педагогтың дамуы.

  Еңбек өтілі (шығармашылық есеп, реферат, есеп, мақала дайындау). 1. Ашық даму сабақтар.

2. Сөз сөйлеулер семинарлар, конференциялар.

3. Тезистер (қалалық, аудандық, республикалық) семинарлар.

4. Жарияланымдар.

  Оқудан тыс жұмыстар. 1. Жобалары бар АКТ пайдалану.

2. Топтардың бағдарламалары,

таңдаулылар

3. Тақырыптық апталар, олимпиадалар, байқаулар.

4. Оқудан тыс сценарийлер

әрекеттер.

5. Экскурсия жұмысы.

Жетістіктер (педагогтың педагогикалық қызметінің динамикасы белгілі бір мерзімге)   Ең маңызды мемлекеттік марапаттар, алғыс хаттар, алғыс хаттар, баспа материалдары туралы құжаттардың көшірмелері.
  Кәсіби және шығармашылық педагогикалық жарыстарға қатысу, әдістемелік апталарға қатысу. Әр түрлі жарыстардың дипломдарының көшірмелері.
  Оқушыларға жарыстарға қатысуға дайындық. 1. Жарыстардың жеңімпаздары,

жарыстар және т.б.

2. Дипломдардың, сертификаттардың көшірмелері,

балалар алған.

3. Жобалау жұмыстары студенттер.

4. Шығармашылық сипаттамасы

студенттердің жұмыстары.

5. Сапа көрсеткіштері соңғы 3 жылдағы студенттердің білімі

  Пікірлер. Балалар, әріптестер, ата-аналар, әкімшілік және т.б. туралы пікірлер.
  Диагностика 3 жыл бойы педагогикалық қызметкердің салыстырмалы талдауы.
  Вариативтік

бөлік

Оқытушының қалауы бойынша құжаттар.